30 april Fuenterroble-San Pedro de Rozados - Reisverslag uit San Pedro de Rozados, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 30 april Fuenterroble-San Pedro de Rozados - Reisverslag uit San Pedro de Rozados, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

30 april Fuenterroble-San Pedro de Rozados

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

30 April 2013 | Spanje, San Pedro de Rozados

Mijn gedachten gingen vandaag naar de troonswisseling, jammer dat ik daar vandaag geen deel van kon uitmaken in Nederland. Toch heb ik er hier gelukkig nog wat van kunnen meepikken.
Ook prettig was dat het vandaag, in tegenstelling tot de weerberichten, niet heeft geregend, maar....het was wel heel koud. De wandeling was mooi, overzichtelijk, veel soppige paden, maar ook mooie vergezichten. Een paar stevige klimmetjes met steeds veranderende landschappen tw. bebost met hoofdzakelijk steeneiken en olijfbomen in de vreemdste vormen en dan weer weidevelden met runderen en zwarte varkens. Na 6 uur hadden we weer 28,5 km afgelegd en zijn nu bijna op de helft....Salamanca

• 01 Mei 2013 - 01:54

Annemarie De Wit:

Hola Cariño..

Het feest is af... we hebben een koning. Het was mooi en vredig! Rieu is nu nog op tv met zijn Kroningsshow.
    En jij bijna op de helft dat is prachtig, Salamanca een zeer mooie stad.
    Ik zag net een docu over Santiago op de Spaanse zender. Plaatsjes als Verin,Ourense, Lalin, Tui en de Jacobsschelpen kwamen voorbij. Je hebt nog een mooie streek voor de boeg. Dus zeg ik " ULTREYA " !!

DON'T DREAM YOUR LIFE...
    LIVE YOUR DREAM !!!

Mucho Besos ANNEMARIE xxx

• 01 Mei 2013 - 07:59

Hans De Vries:

Hallo Jack,

Ik viind het heel leuk om je dagelijkkse verslagen te lezen. Ik maak uit je verhalen op dat je het naar je zin hebt op je camino en geniet van de cultuur, natuur en de culinaire mogelijkheden. Sneeuw daar in Spanje op 29 april had ik ook nooit verwacht. Het is haast niet te geloven dat je de foto met sneeuw daar zojuist heb gemaakt. Ik heb begrepen dat het in Spanje die dag op uitgebreide schaal heeft gesneeuwd.
    De komende dagen wordt voor de pelgrim uitstekend weer verwacht. Vanaf vrijdag veel zon, droog en oplopende temperaturen tot aangename waarden. Ik zal voor je duimen dat het weerbericht uitkomt.
    En of je nu wel of niet hemelsbreed veel opschiet, dat is niet het belangrijkste. Het gaat om de weg er naar toe.

Groeten, Hans.

• 01 Mei 2013 - 22:14

Jan En Hellen:

Ha jack,
    Mooi om al die verslagen te lezen, wat een inspanningen moet je leveren onder soms barre omstandigheden. Knap hoor! Wij doen het je niet na en Jan op dit moment zeker niet, met zijn been in het gips, na een afgescheurde achillespees. Wij wensen je nog heel veel loop plezier, geniet er van en we blijven je volgen.

Groetjes, Jan en Hellen

• 01 Mei 2013 - 23:31

Jack Bartholomeüs:

Hoi Hellen en Jan,
    Alweer...of is het nu die andere pees? Wens je sterkte jongen!
    Ben nu op de helft en...alles gaat nu prima, nergens last van.
    Bedankt voor jullie reactie en ook groetjes aan de kids,
    Jack

• 01 Mei 2013 - 23:38

Jack Bartholomeüs:

Hoi Hans,
    Bedankt voor je reactie, het is inderdaad niet belangrijk, maar...we hebben jouw reactie van 'Hemelsbreed' steeds leuk gevonden...en kan het nu ook goed gebruiken haha. Het weer is vanmiddag helemaal opgeknapt en vanavond was het weer als vanouds echter nog wel fris!
    Ik mail je nog wel persoonlijk.
    Groeten Jack