2 mei Salamanca - El Cuba de la Tierra de Vino - Reisverslag uit El Cubo de Tierra del Vino, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 2 mei Salamanca - El Cuba de la Tierra de Vino - Reisverslag uit El Cubo de Tierra del Vino, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

2 mei Salamanca - El Cuba de la Tierra de Vino

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Jack

02 Mei 2013 | Spanje, El Cubo de Tierra del Vino

Proost Annemarie, dit keer niet met een glas wijn, maar een glas thee, ben aan de race, dus maar voorzichtig met alcohol. Helaas heb ik blijkbaar iets verkeerds gegeten gisteren, alleen dat het vandaag moest gebeuren op zo'n lange tocht. Het was afzien, temeer het ook een heel saaie etappe was op een Romeins paadje, in eerste instantie naast de autoweg en later langs de snelweg, wel heel veel omhoog en omlaag, wat zeer vermoeiend was...uitgeput kwam ik aan en heb eerst een klein uur op bed gelegen, vervolgens een heerlijk bad genomen, wat ze in de Albergue hadden en knapte hiervan behoorlijk op. Morgen weer een ruk van 34 km...naar...Zamora

• 06 Mei 2013 - 00:42

Annemarie De Wit:

Hi Lieverd

Ik ben net thuis van druk w-end ook geen wifi en ook uitgeput. Ik schrijf je morgen.
    Fijn dat we weer wat van je hebben gehoord.

Liefs ANNEMARIE xxxx