8 mei Rionegro de Puento naar Asturianos - Reisverslag uit Asturianos, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 8 mei Rionegro de Puento naar Asturianos - Reisverslag uit Asturianos, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

8 mei Rionegro de Puento naar Asturianos

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

08 Mei 2013 | Spanje, Asturianos

Uitgeslapen tot 7 uur zagen we de regen voor het eerst echt als dreiging de regenpakken aan te doen, echter op het moment van vertrek was het nog slechts gemiezer, zodat ik toch vertrok zonder, echter ook van deze miezer word je door en door nat, dus na negen km en een bakje koffie toch maar mijn poncho aangedaan. De anderen waren er blij mee want op dat moment stopte het gemiezer en kon ik na de volgende stop ook deze weer uitdoen, wel bleef het dreigend en de zon was nergens te bekennen, de temperatuur schommelde prima rond de 20 graden. Maar...waar het om draaide, het wandelen ging uitstekend, langzaam weer bergopwaarts en de omgeving was schitterend, meestentijds bosrijk en een deel weer langs een stuwmeer. Het was erg rustig, we kwamen er geen hond tegen, trouwens ook in de steden niet, die honden dan... Rond 15.00u waren we alweer op de plaats van bestemming, dit keer was de standplaats een sporthal, zit dan nu ook in die kantine dit verhaal, achter een lekkere Rosado, uit te werken. Toen ik na de douche buiten kwam om de was op te hangen scheen de zon, die ik al 3 dagen gemist had, weer eindelijk volop. 'k Hoop dat ie er morgen weer vroeg bij is, ik begin m'n kleur al aardig te verliezen!