16 mei Cea naar O Castro de Dozon - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 16 mei Cea naar O Castro de Dozon - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

16 mei Cea naar O Castro de Dozon

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

16 Mei 2013 | Spanje, Ourense

Toch nog geen regen bij het vertrek, echter halverwege kwam het er wel van...eerst heel licht na een uur gemiezer, dus moest ik alsnog m'n rugzak beschermen. De tocht was mooi, maar...begon weer met een hele zware klim, één van de laatste van deze camino, echter het het wordt niet vlak. Vandaag liep ik dus alleen en kon nu op eigen tempo lopen en dat ging ook uitstekend. Eerst weer naar Oseira, waar het klooster, wat ik gisteren had bezocht, staat, nu te voet door de bossen, prachtig groen, zal wel door het klimaat komen hier. Was al snel bij dit klooster op 9 km, daarna kreeg ik de felle klimpartij, echter mijn dijen waren zoveel gewend, dat deze zonder problemen de 300m hoogte klauterden over een korte afstand, wel liet mijn zweet weten, dat het toch veel inspanning had gekost...het gutste eruit, werd ik toch dubbel nat. Ondanks deze regen was het een mooie korte tocht van 21 km en kwam heel mooi op tijd aan, zodat ik mijn bedje voor vannacht kon uitzoeken. Nog 71 km...

  • 16 Mei 2013 - 20:51

    Ine Van Gerwen:

    Zo, dat gaat hard Jack!
    Benieuwd of je straks de botafumeiro te zien krijgt...
    Wens je heel veel succes met de laatste etappes!
    Hartelijke groet (vanuit een koud en zeer regenachtig Helmond)
    Ine

  • 16 Mei 2013 - 22:11

    Erik Pufkus:

    De laatste loodjes Jack... ik denk dat je deze tocht tot op je "oude dag" goed zult herinneren !
    Ik merk dat je wel genoten hebt... en daar gaat het om, toch ?
    Geniet de laatste dagen ...
    anoet & erik / roosendaal

  • 17 Mei 2013 - 07:18

    Anke Van Heeckeren:


    Carpe Diem, Kanjer.

    Weer leuk neer gezet dit reisverslag.
    En nu fluitend en met twee vingers in de neus op weg naar SANTIAGO de COMPESTELA.
    Groot applaus voor jou...
    En veel liefs van mij.

    Anke xxx

  • 17 Mei 2013 - 15:10

    Annemarie De Wit :


    Hi Jackyboy...

    In bovenstaande berichten is alles beschreven wat wij je toe wensen, ben het daar volledig mee eens en sluit me daar dan ook bij aan!

    Dus "OP NAAR DE FINISH "!!!!
    En nog een mooie Camino.

    Suerte e Besos Annemarie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 122369

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: