17 mei O Castro de Dozon-Silleda - Reisverslag uit Silleda, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 17 mei O Castro de Dozon-Silleda - Reisverslag uit Silleda, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

17 mei O Castro de Dozon-Silleda

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

17 Mei 2013 | Spanje, Silleda

Na een gezellige avond en een goede nacht, de bedden in de Albergue waren van prima kwaliteit, ook krijgen we steeds een wegwerpsloop en laken, vertrok ik naar de ėėn na laatste etappeplaats van de camino. Tegelijk met mij liepen ook de Groningse zusjes Ria en Marie mee, die vanavond de slaaptrein vanuit Lalin naar Madrid pakken en daar het vliegtuig nemen naar Nederland. Het weer was heel wisselvallig, felle regenbuien afgewisseld met zonneschijn, ik had daarom ook constant mijn (oranje) poncho aan. Wel genoot ik van de natuur, net zo groen als Nederland, paden geplaveid met grote kiezels, afgewisseld met paden vol modder, waarbij je afvraagt of je je voeten wel droog houdt, bossen met oa. veel eucalyptus bomen, daarnaast is het steeds weer klimmen en dalen, maar ondanks dit 'ongemak' kon ik toch het gemiddelde van 5 km/u halen. Rond 15.00u kwam ik aan in het hotel, dat ik gisteren heb kunnen reserveren voor dezelfde prijs als voor de Herberg. We zijn er bijna...

  • 18 Mei 2013 - 11:42

    Annemarie De Wit:


    Hola Cariño...

    Het klinkt weer allemaal heel gezellig, ondanks de regen, en je zit nog vol energie! Mooi is dat.
    Verder wens ik je een heel bijzondere aankomst in Santiago de Compostela en nog meer bijzonder
    verblijf in die mooie stad. Dus: Geniet, geniet, en nog eens genieten. Morgen heb ik geen wifi.
    Dus wens je bij dezen ook een BUEN VIAJE en Thuiskomst !!

    BIENVENIDO... E HASTA LA VISTA !!!

    Besos Annemarie xxx

  • 18 Mei 2013 - 11:56

    Koos Kerkhof:

    beste Jack, ik heb met plezier regelmatig je reisverslag gelezen en
    je hebt een geweldige prestatie geleverd.

    Ik hoop dat je straks met veel voldoening terug kijkt op de tocht.

    Ook hoop ik je daarna weer gauw eens op de Indoor te zien en dan
    nog wat meer te vernemen van de tocht.
    Maar eerst zal je wel willen bijkomen van de geweldige inspanning
    die je geleverd hebt.

    hartelijke groet en hopelijk fijne Pinksterdagen.

    Tot ziens, Koos.

  • 18 Mei 2013 - 23:13

    Anke Van Heeckeren:

    Hey Kanjer,

    Deze klus heb je maar mooi geklaard.
    Chapeau grote klasse, geniet er maar lekker van, dat is ook wat je verdiend.
    En veel liefs van mij.

    Anke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 122355

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: