Schiphol naar Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu Schiphol naar Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

Schiphol naar Pattaya

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

27 Maart 2017 | Thailand, Pattaya

Helaas, toch vertraging, vertrek was 21.45, maar het vliegtuig raakte los van de grond om 23.05. Dat verlies zou het niet meer inhalen, sterker nog we verloren uiteindelijk zoveel tijd, dat we de aansluiting in Dubay naar Bankok mistten. Gelukkig was het de zelfde maatschappij zodat ze al klaarstonden met nieuwe instapkaarten op naam, die 'slechts' 3 uur later zou vertrekken, nouja 3 uur...uiteindelijk werden het er weer 4, maar deze haalde de verloren tijd wel in, waardoor het toch net geen nachtwerk werd voor de chauffeur, die ons ophaalde op Airport Bangkok(21.15u), zodat we bij aankomst in Pattaya de hele klok rond hadden gereisd. Uiteraard zaten hier wel de skippy uren bij (5 tijdzones), maar...die krijgen we straks allemaal weer terug. Met veel warmte (het was nog 33 graden) werden we door de familie Elfring ontvangen en na een lekkere Chang (biertje) gauw het bed opgezocht...

• 29 Maart 2017 - 13:35

Henrie Jacobs:

Zo zie je maar weer, je kunt plannen wat je wil, al vanaf dag 1 kan het al wijzigen. Wat de pret niet kan drukken, lees ik wel. Veel plezier.
    Henrie

• 29 Maart 2017 - 20:29

Anke:

Hi lieverds, wel jammer van die vertraging !!!!
    Zie het maar als overmacht !!!!
    Maar Julie zijn veilig en wel bij de familie aangekomen !!!
    Nu de omgeving gaan verkennen.
    Liefs Anke.