1 mei San Pedro de Rozados naar Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 1 mei San Pedro de Rozados naar Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

1 mei San Pedro de Rozados naar Salamanca

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Jack

01 Mei 2013 | Spanje, Salamanca

Toch nog een klein feestje gevierd naar aanleiding van de troonswisseling, heel kleintje maar hoor, kon ook niet uitblijven, nadat ik met mijn mooi oranje maar bescheiden kroontje, de eetzaal binnenkwam haha. Ook werd er op de Spaanse Tv nog behoorlijk aandacht besteed hieraan (de troonswisseling wel te verstaan), heel erg mooi, alleen verstond ik er geen bietekool van.
Kwart voor zeven liepen we vanochtend in het donker aan, lichte miezer, maar rond zevenen stopte het en konden we gelukkig de regencape en pet afdoen, het werd droog echter de ondergrond was heel sappig...dus bleven we regelmatig met de schoenen in de klei hangen. Hoofdzakelijk liepen we weer op de oude Romeinse wegen met 'Milestones' en veel keien, maar een schitterend glooiend landschap. Rond tienen zagen we de zon weer voor het eerst na 4 dagen en...even later over de heuvel... Salamanca! Het duurde nog wel 2 uur voordat we de stad naderden, maar dat mocht de pret niet drukken. De rest van de middag de 'oude stad' met de 2 kathedralen bezocht. Hier...kom ik zeker nog terug. We zijn op de helft... Op tijd naar bed(23.30) morgen wacht weer een lange etappe van 37km...

  • 03 Mei 2013 - 07:11

    Anke Van Heeckeren:


    Hi Kanjer,

    Zoals altijd een leuk reisverslag!
    Fijn dat je toch nog iets van de troonwisseling heb kunnen zien.
    Ik zie dat helemaal voor me, hoe jij met dat Kroontje de eetzaal binnenkwam! ( grapjas )
    Morgen weer een mooie wandeltocht.

    Liefs,

    Anke xx

  • 03 Mei 2013 - 23:46

    Annemarie De Wit:

    Viernes, 3 mayo dos mil trece.

    Buenas Noches Bonito... Dónde estás ?
    Mucho gracias para felicitar.

    Ik ben net thuis v. Amsterdam Expo Tout Anchamon. Het was geweldig mooi.
    Daarna een terrasje gedaan en een etentje in Amsterdam.
    Jij zal wel weer twee mooie wandel dagen gehad hebben en het weer is weer aangenaam.
    Hier was het vandaag ook een heerlijk Lente dag.
    Ik vroeg me al een poos af of je nooit een rustdag neemt ?
    Knap wat je daar aan het presteren bent hoor !
    Ik... euh... iedereen kijkt uit naar je nieuwe reisverslag.
    Suerte! Qué te vaya buen !!

    Besos ANNEMARIE xxx














Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 122432

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: