Dagje Ueno, stadsdeel Tokyo - Reisverslag uit Ueno, Japan van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu Dagje Ueno, stadsdeel Tokyo - Reisverslag uit Ueno, Japan van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

Dagje Ueno, stadsdeel Tokyo

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jack

22 April 2017 | Japan, Ueno

Het slenteren zo'n dag zoals gisteren vreet aardig wat energie, vandaar dat we vandaag wat hebben gerelaxed, maar na de sauna hebben we onze tassen weer gepakt en zijn opweg gegaan naar de omgeving van ons hotel, want daar is ook genoeg te beleven, het ligt allemaal binnen de grenzen van Tokyo. Het weer was alleen onvoorspelbaar, gaat het regenen of...
Voorlopig niet dus, bracht Joey me via een gezellige winkelstraat naar Asakusa, een Tempelgebied. Het was zaterdag, veel Japanners waren toch vrij en dan zie je veel vrouwen rondlopen in kimino, heel mooi om te zien. Ik heb nog even overwogen om zo'n kimono mee te nemen, maar dan ben ik bang dat mijn vriendin er over struikelt, niet omdat die kimono niet zou passen, maar mijn vriendin neemt...te grote stappen...
De straatjes waren heel gezellig druk...tenminste, wat je gezellig vindt, je kunt over de koppen lopen, maar...ze blijven beschaafd...de Japanners...de buitenlanders, nou ja...
En toen begon het weer stevig te regen...zonder paraplu...hè, wat kun je daar nat van worden. Gauw maar onderweg wat gegeten, Okanakioki...heel lekker. Krijg inmiddels handigheid in het bedienen van die stokkies...ben er geen uren mee bezig, alleen met de soep...de bamie lukt nog wel maar de soep zelf....
' s Avonds neem ik weer een sauna en Joey gaat gezellig stappen, die zie ik morgen wel weer.

  • 24 April 2017 - 20:07

    Anke:

    Hi Lieverd, ( grapjas ) over doe kimono! !!!!
    Je heb net weer aan het lachen gemaakt !!!!
    Maar o wat ben ik blij als ik je Woensdag van Schiphol
    mag ophalen !!!!
    Knuffellll

  • 24 April 2017 - 22:06

    Ine:

    Anke die te grote stappen neemt??
    Joh, ze RENT hier gewoon door de straat :)
    Geniet jullie laatste dagen en daarna een veilige terugreis gewenst.
    de buuf

  • 26 April 2017 - 00:55

    Annemarie:

    Hi Jack, Je prachtige reis loopt weer ten einde. Dat hebben jullie samen toch maar mooi gedaan en dat pakken ze je niet meer af. Je zult nog lang nagenieten en er aan terug denken. Wil jou en Joey dan ook een heel goede reis naar huis wensen en dat alles soepel verloopt. Mannen... een behouden thuiskomst !!! En natuurlijk ook dikke knuffelsss van mij voor jullie allebei !!!
    Toi toi toi...... Liefs Annemarie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 122387

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: