28 april Aldeanueva del camino - Calzada de Béjar - Reisverslag uit Béjar, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 28 april Aldeanueva del camino - Calzada de Béjar - Reisverslag uit Béjar, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

28 april Aldeanueva del camino - Calzada de Béjar

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

28 April 2013 | Spanje, Béjar

Het weer is er niet beter op geworden, nu was ook de zon verdwenen, maar de koude wind uit het noorden was nog lang niet moe. Gelukkig hoefde ik vandaag niet zoveel meters te maken, tenminste 'Hemelsbreed', maar...er moest regelmatig worden geklommen en gedaald en...veel 'slootjes springen', wel heel erg blij met mijn schoenen (niet van de Lidl), wel mijn bril (heb nog 1 pootje over). Vandaag verlaten we de grote Provincie Extremadura en treden we Castilla y Léon binnen, niet dat je er meteen wat van merkt, maar het wordt hier een stuk bergachtiger, veel klimmen dus. Behoorlijk afgepeigerd kwam ik bij de prachtige Albergue Alba Soraya aan, en kon ik genieten van een Limon con Hielo, dat laatste dit keer niet uit de vriezer maar...uit de hemel.

  • 29 April 2013 - 16:41

    Natascha:

    Hoi Jack,

    Wat ontzettend leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van al je belevenissen tijdens je "stoere" wandelreis door Spanje.
    Zodra je terug bent hoop ik dat je snel een keertje met mams een wijntje komt drinken om uitgebreid verslag te komen doen.
    Ik wens je nog veel sterkte maar vooral ook heel veel plezier de komende dagen, geniet van het prachtige Spanje.

    Groetjes,
    Natascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 122436

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: