3 mei El Cuba de la Tierra - Zamora - Reisverslag uit Zamora, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 3 mei El Cuba de la Tierra - Zamora - Reisverslag uit Zamora, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

3 mei El Cuba de la Tierra - Zamora

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

03 Mei 2013 | Spanje, Zamora

Aangezien ik nog steeds een beetje last had van broekhoest, immodium helpt toch niet zo snel, besloot ik vandaag om de redelijk lange tocht niet via de camino te gaan, na de ervaring van gisteren, maar op/naast de autoweg te lopen, veel minder omhoog en omlaag lopen. Wel vreemd en een beetje gevaarlijk dat dit is toegestaan in het land der Spanjaarden. Het weer was prima, rond de 20 graden, maar buiten wat mosterdplanten en een boer, die zijn schapen onder de kont schopte om door te lopen, wel omkijkend naar ons of wij er wat van zeiden, was er niet veel te zien totdat..we de stad Zamora binnen kwamen...een mooi typisch Spaans stadje. Gauw nog even een paar foto's schieten. 's Avonds, het was vrijdagavond, drukke uitgaansavond voor de Spanjaarden, lekker eten in een steeds voller wordend Spaans restaurantje, ook nu weer een avond...zonder alcohol(voor mij) en slechts een Salada Mixta