9 mei 2013 Asturianos naar Requejo - Reisverslag uit Requejo, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 9 mei 2013 Asturianos naar Requejo - Reisverslag uit Requejo, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

9 mei 2013 Asturianos naar Requejo

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

09 Mei 2013 | Spanje, Requejo

Zeer teleurgesteld werd ik vanochtend wakker door het kletteren van de regen op het dak...niet alleen Gerrit Hiemstra heeft wel eens verwachtingen uitgeproken die achteraf niet uit kwamen, ook zijn (mooie) Spaanse collega heeft me al een paar keer bij de neus gehad. Flink ingepakt, waardoor ik onherkenbaar was, togen we op pad, eerst via de Camino, echter het was zo blubberig en veel water op de paden dat we te langzaam opschoten, zodat we besloten onze weg te vervolgen via de Via Nacional (N525). Na 4 uur lopen begon de regen te minderen en konden we eindelijk wat regenkleding uittrekken. Rond drieën kwamen we droog aan in Requejo, waarna ik lekker (in de zon) kon genieten van m'n glaasje...Agua con Gas. Van de omgeving heb ik weinig gezien...nog 239 km!

• 09 Mei 2013 - 21:09

Cornel:

Hey broer,
    Knap dat je dit allemaal doet, vandaag heeft PSV de beker met2-1 vanAZ verloren, ff balen maar het is slechts een potje voetbal. Hou je taai je bent al over de helft nu zal het wel sneller gaan.

Groetjes van ons allemaal uit Veldhoven

• 09 Mei 2013 - 23:04

Hans De Vries:

Hoi Jack,

Die weervrouw mag haar werk wel beter gaan doen. Vanaf hier was het al dagen duidelijk dat het donderdag overdag zou regenen op de plaats waar jij nu bent. De berichten nu zijn dat vannacht/morgenvroeg de laatste spetters vallen en dat daarna minimaal 4 dagen droog blijft en dat de zon veel gaat schijnen. Wel blijft het fris.

Bon camino. Hans.

• 09 Mei 2013 - 23:34

Erik Pufkus:

Hoi Jack, even niks van mij gehoord, maar dat betekent niet dat ik je niet volg hoor... nog 239 km ?? pfff een dag of 6 Jack , als het mee zit.
    Je zult wel kilo's afgevallen zijn... succes morgen en hopelijk geen regen meer..
    gr van Anoet en erik

• 09 Mei 2013 - 23:50

Annemaried De Wit:

Hi Jackyboy...

Zo je bent weer flink opgeschoten, alleen als je nu in Requejo zit dan ben je toch een heel eind van de N525 af gedwaald en ga je nu behoorlijk stijgen in de bergen. Maar daar heb je mooie vergezichten!
    Lieverd, geniet nog maar lekker van je tochten, want voor je het weet is het weer voorbij.
    Ik was vandaag naar Breda Jazz Festival en daar was het héééééll gezellig.
    Daarna nog even Grieks gegeten met een heerlijk kannetje Retsina wijn.
    Dus de slaap begint nu wel te komen.
    Wens je voor morgen een fantastische wandeldag !!

Abrazo e beso's Annemarie xxx