11 mei Lubián hasta A Gudiña - Reisverslag uit A Gudiña, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 11 mei Lubián hasta A Gudiña - Reisverslag uit A Gudiña, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

11 mei Lubián hasta A Gudiña

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 Mei 2013 | Spanje, A Gudiña

Het is weer heel lang geleden, dat ik voor 23 uur mijn bed was ingegaan, er was na het diner ook niets meer te doen in het dorp cq de herberg, vandaar. Vanochtend, we hadden nachtvorst gehad, meteen aan de bak, eerst speels dalen naar naar ongeveer 900m en dan voluit stijgen naar 1253m(kijk niet op een meter) binnen enkele kilometers over schitterende nauwe paadjes vol met terugstromend water(van de regen afgelopen week), en een uitzichten, geweldig, met een perfect weer, staalblauwe hemel. Boven aangekomen (slechts een beetje hijgend, was onwijs tros op mijn bovenbenen), hadden we voor het laatst een prachtig uitzicht op de Regio Léon y Castilla (mag ook andersom wezen) en op onze nieuwe Regio, waar Juli Kerk in z'n regenjas een hit had met, speciaal voor Eugenie gezongen, Een Liedje ten behoeve van...Galicia.
Het landschap veranderde ook meteen! Was het in Castilla groen met veel bossen en brede paden, nu werd het kaal, veel rotsblokken, meer struiken, maar geweldige uitzichten door de vele topjes en dalen en vooral smalle paadjes! Rond 15.00u waren we in A Gudiña, waar we vandaag toch maar een hotel hebben genomen en straks een beetje de verjaardag gaan vieren van mijn compagnon, Henrie! Morgen weer een stevig klus van 36km maar slechts 2 kleine colletjes.

• 12 Mei 2013 - 10:34

Anke Van Heeckeren:

Hi Kanjer,

Weer Super om deze reisverslagen te lezen!
    Geniet nog even van het het mooie Spanje ( zoals Natascha je al mailde )
    Ondanks het soms slechte weer, blijft het een mooi en bijzonder land.
    We kunnen en mogen trots op je zijn! Chapeau nogmaals.

Liefs van mij,

Anke xxx

• 13 Mei 2013 - 01:05

Annemarie De Wit:

Hola Cariño...

Hoop dat je gezellig verjaardag van Henrie hebt kunnen vieren en dat je morgen nog zo'n mooie camino hebt als vandaag. Het is je gegund.

Besos Annemarie xxx