20 april Mérida-Aljucén. Alweer geen Wifi - Reisverslag uit Aljucén, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 20 april Mérida-Aljucén. Alweer geen Wifi - Reisverslag uit Aljucén, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

20 april Mérida-Aljucén. Alweer geen Wifi

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

20 April 2013 | Spanje, Aljucén

Ze worden gek van mijn gezeur om Internet, gelukkig mag ik rond vijfen even mee met de herbergierster om in haar huis even te Wifiën)
Ook dit werd een vrij korte maar mooie tocht, die ons...eh...mij, vandaag liep ik weer alleen, langs het "Aquädukt Los Milagros" voerde en het Stuwmeer van Proserpina, die door de Romeinen zijn aangelegd. Onvoorstelbaar hoe deze grappenmakers dat hebben klaargespeeld, de Spanjaarden zijn er nog trots op en het is ook geweldig om te zien. Ondanks de diverse stops rond dit meer, ik probeerde toch de diverse plaatjes rond dit meer te lezen ondanks dat dit allemaal in het Spaans was, de mooie heuvelachtige paadjes door de bossen, had ik de tocht binnen 3 uur volbracht.

  • 21 April 2013 - 10:07

    Erik Pufkus:

    Hoi Jack..mooie verslagen weer , hoe lang is de tocht ongeveer en lig je op schema ?
    Behandel je je voeten aan t eind vd wandeldag speciaal met poeder/olie ?
    Fijne dag maar weer !
    gr anoet en erik

  • 21 April 2013 - 10:55

    Anke Van Heeckeren:

    Goedemorgen Lief,

    Wel jammer van het internetten, maar.... het is je toch weer gelukt.
    Mooie wandeltocht vandaag, ik lees je weer.
    Dikke Knuffellll,

    Anke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 122402

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: