21 april Aljucén naar Acuéscar 19,7 km - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 21 april Aljucén naar Acuéscar 19,7 km - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

21 april Aljucén naar Acuéscar 19,7 km

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Jack

21 April 2013 | Spanje, Alcuéscar

Na een goede nachtrust van minstens 5 uur, ik was al om half 5 klaar wakker en we sliepen maar met 6 man op de kamer waarvan er 5 in de houtzagerij werkten, ben ik opgestaan, ontbijtje klaar gemaakt en de spullen vast klaargezet voor de komende dag. Deze tocht was weer heel anders dan voorheen, we liepen nl. door het Natuurpark Cornalvo, met grote weiden, steeneiken, waterpartijen en veel schitteren bloeiende planten, vanwege het voorjaar. Na een paar kilometer veranderde het landschap weer iets met veel grote ronde granietbrokken in weiden waar paarden in het wild liepen en ook runderen alsmede grote kudde schapen vrij rond graasden. Het glooiend landschap werd opgesierd met prachtige Rockrozen, ze lijken wat op een Orle van een Ander, Lavendel, Gele brem en wat wit klein spul, die je bij ons ook bij de Hovenier kunt halen. Rond 13.00u melden we ons bij een mooi pension, welke we gisteren hadden gereserveerd. Nadien heerlijk genoten van een prachtig zonnige middag met 'een beetje' Vino Tinto en een heerlijk door de huisbaas gemaakte avond eten.

• 21 April 2013 - 21:43

Denice:

Hoi ome Jack,

super leuk om je berichtjes te lezen! Klinkt allemaal hartstikke gaaf!!
    Geniet maar lekker van t weer, de mooie landschappen en de VINO ;-)

Liefs XX
    Tim, Denice en Do

• 22 April 2013 - 12:19

Anke Van Heeckeren:

Hi lieverd,

Weer een heel gaaf reisverslag, maar dat is jou wel toevertrouwd!!!!
    Dank nogmaals voor je mooie foto....
    Ik lees je weer!

Dikke knuffellll,

ANKE. xxx

• 22 April 2013 - 16:44

Annemarie De Wit:

Hi Jackyboy...

Grappig, volgens "waarben jij nu"site zit je nu in Acueducto in Cuba met Cubaans vlaggetje, i.p.v. Acuéscar in Spanje. Verkeerde vlaggetje geplaats ! Kan gebeuren.
    Verder... Don't remember the days
    But remember the beautiful the moments !!!

Huggy's ANNEMARIExxx