27 april Cárcabosco - Aldeanueva del camino - Reisverslag uit Aldeanueva del Camino, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 27 april Cárcabosco - Aldeanueva del camino - Reisverslag uit Aldeanueva del Camino, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

27 april Cárcabosco - Aldeanueva del camino

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

27 April 2013 | Spanje, Aldeanueva del Camino

Na regen komt zonneschijn, echter dat er zoveel wind bij te pas komt hadden we niet op gerekend. Voor het eerst moest ik naast mijn fleecetrui ook mijn regen/windjack gebruiken, daarnaast was het behoorlijk koud...ik heb ook de gehele dag die Jack gedragen. Liepen we eerst door prachtige boomgaarden van olijven en steeneiken, we passeerden nog even een opgraving van een stadje uit de Romeinse tijd, waarvan de stadspoort nog overeind is gebleven, hoe lang nog weet ik niet, ze zoeken nog een stukadoor, later gingen we verder over de verharde wegen, die door de golvende heuvelachtige omgeving slingerden. Daar het afgelopen nacht behoorlijk had geregend moesten weer regelmatig 'slootje springen'. Vanwege de felle wind uit het noorden, ging de tocht, die uiteindelijk 43km bedroeg, veel langer duren dan verwacht. Om 17.00u klopten we bij het Hostal aan en...gelukkig nog aardig wat plaatsen vrij.

• 29 April 2013 - 15:17

Annemarie De Wit:

Hola Cariño...

Je bent ver gekomen in het w-end, en die koude wind komt uit de Provincie Astorias in het noord/westen van Spanje. Daar is een flink pak sneeuw gevallen, het nieuws zegt dat er een sneeuwalarm is in gote delen van het land. Ook aan de oostkust. Wees dus op je hoede !
    De bergen zijn verraderlijk. Wens je een zonnigere dag toe en geniet van je prachtige tochten
    en je beloning op het einde van de dag: de "Vino Tinto".

Kussssssss ANNEMARIE xxx

• 29 April 2013 - 15:37

Jack Bartholomeüs:

Hi Annemarie, bedankt voor je support. Er is veel sneeuw gevallen in heel het land. Je leest mijn verslag van vandaag.
    Kus Jack