Aankomst in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu Aankomst in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

Aankomst in Sevilla

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

09 April 2013 | Spanje, Sevilla

Na een ochtend van 'nog ff nalopen of alles geregeld is....' Vanmiddag op tijd naar Joey gegaan, die keurig op me wachtte. Helaas liep Nijmegen in no time dicht, wrs door de regen, waardoor het nog een gestreste race werd om op tijd op het vliegveld te komen, gelukkig had ik nog een half uur speling, maar toch....
Zonder verwachte problemen kon ik gelukkig de douane passeren,vertrok het vliegtuig op tijd en arriveerde ik precies op de afgesproken plaats waar mijn wandelmaat stond te wachten om me naar het hotel te brengen. Wat een schitterende stad. De afgelopen weken heeft het hier veel geregend en ziet hierdoor prachtig groen uit. Het hotel is uitstekend voorrrrr de prijs van....€13,=...jaja ik geloofde m'n ogen niet....ook lekker buiten gegeten...kost hier ook geen drol. Nog even gekeken naar de Champions League, die hier op iedere tv in de cafe's aan staan, en zagen bijna Málaga winnen van de Duitsers.
Duik nu mijn tampatje in na een enerverende dag. Morgen gaat het echt werk beginnen.

  • 10 April 2013 - 07:44

    Anke Van Heeckeren:

    Goedemorgen Lieverd,

    Veel succes vandaag met het echte werk!!!!!

    Dikke Knuffellll

    ANKE.

  • 10 April 2013 - 10:03

    Frans Vermeulen:

    Succes op deze eerste echte dag!!

  • 10 April 2013 - 13:33

    Annemarie De Wit:

    Hola Cariño...

    "BUEN CAMINO" !!!
    Tengo celos ! Te echaré de menos.

    Bessos ANNEMARIE xx

  • 10 April 2013 - 13:43

    Ine Van Gerwen:

    Ha Jack, ik wens je veel mooie ontmoetingen! Geniet en ...
    Lieve groet, de buuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 122456

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: