1e Tocht naar Guillerna - 18 eh...25 km - Reisverslag uit Guillena, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 1e Tocht naar Guillerna - 18 eh...25 km - Reisverslag uit Guillena, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

1e Tocht naar Guillerna - 18 eh...25 km

Blijf op de hoogte en volg Jack

10 April 2013 | Spanje, Guillena

Na een goede nachtrust zijn we vertrokken. Nog een stukje door Sevilla en daarna richting Noorden. De zon hebben we niet gezien, maar...ook geen regen, de temperatuur was alleszins redelijk, 19 graden. Omdat het de laatste weken veel had geregend, was het gebied zeer drassig. Op een bepaald moment konden we niet de originele weg nemen, aangezien deze een halve meter onder water stond, dus liepen we een stukje (uiteindelijk 6 km) langs dit beekje waar we regelmatig bijna tot onze enkels in het water liepen. Toch hoger redelijk vroeg waren we bij de "Ayuntamiento de Guillena", een gezellige herberg. Zo..en nu ff een...cereveza...nou ja Uno...
Hasta Luego..

• 10 April 2013 - 20:38

Henk Hofstra:

He Jack, Wist niet dat je al op pad was. Leuk dat je me in de adressenlijst hebt gezet. Heel veel succes en zal je volgen, achter mijn laptop dan.

• 11 April 2013 - 06:59

Anke Van Heeckeren:

Goedemorgen lieverd,

Heel veel succes vandaag.

Dikke Kussssss

ANKE.

• 11 April 2013 - 10:56

Ton:

Hee, Jack,

veel succes, ik hoop dat je 'bedevaart' je brengt wat je zoekt.
    We lopen tijdens de lunch in gedachten een stukje met je mee. ;-)

Ton

• 12 April 2013 - 14:31

Annemarie De Wit:

Hi Jackyboy...

Gisteren geen reisverslag!?? Is die "Uno ceveza" uit de hand gelopen..?
    Of heb je al geen bereik meer?
    Hoop dat je een goede kaart hebt en goed weet waar je al die Rio's en Embalse's
    over moet steken in dat onherbergzame gebied.
    Maar wel prachtig... vooral Extramedura is Subliem !
    Ik ben er vaak doorheen gekomen en gezwommen in die heldere watertjes.
    Wens je een prachtige dag en groetjes, ook voor je wandelmaatje.

Liefs Annemarie xx