Almaden de la Plata - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu Almaden de la Plata - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

Almaden de la Plata

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 April 2013 | Spanje, Almadén de la Plata

Vandaag weer een WiFi bar gevonden om mijn reisverslag van de afgelopen dagende doen.
Gisteren een korte maar zware dag gehad waarbij we berg...eh ...heuvel op gingen naar 300m, daarbij ook nog veel modderige ondergrond. Gelukkig waren we al om 14.30u binnen. ik begin wel min heupen twe voelen met al dat gewicht van die rugzak (12kg) the voelen.
Vandaag een behoorlijke afstand gelopen(30 km), waarbij het begin veel overeenkomsten vertoonde met de 7 Heuvelen alleen even wat langer, daarna een schitterend natuurgebied, hoofdzakelijk toegankelijk voor pelgrim wandelaars, waarbij de herten voorbij schoten. Het weer is inmiddels schitterend, maar gelukkig niet heet, 21 graden. Aan het eind kreeg ik nog een helling voor de kiezen, die prima zou passen in de voorbereiding van de Stelvio, van 310m naar 525m in 2 km. Morgen weer een korte naar afstand El Real de la Jara. Volgende keer....meer

• 13 April 2013 - 02:26

Annemarie De Wit:

Hi Jack... Goedemorgen, leuk weer iets van je reisverslag te lezen.
    Wens je een fijne wandeltocht toe.
    Lieve groetjes

Annemarie xx

• 13 April 2013 - 09:01

Anke Van Heeckeren:

Goedemorgen Jack, Ik heb je reisverslag gelezen, fijn dat je vandaag een korte afstand
    gaat lopen..
    Ik wens je een mooie wandltocht toe.
    Liefs van mij.

Anke XXX

• 13 April 2013 - 22:28

Erik Pufkus:

Respect neef..ik zei nog tegen Anoet "hij krijgt t zwaar want de temp in het binnenland zijn hoog in Spanje, tegen de 30 gr" hopelijk waar jij loopt niet zo heet. Succes Jack !!

• 15 April 2013 - 18:09

Diny Van Der Aa:

Hoi Jack.

Succes ermee,leuk om je zo te volgen!
    Gr Jan en Diny x