Monesterio - Reisverslag uit Monesterio, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu Monesterio - Reisverslag uit Monesterio, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

Monesterio

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

14 April 2013 | Spanje, Monesterio

Eindelijk begin ik het gevoel weer terug te krijgen, dat lopen toch wel leuk is. De afgelopen dagen heb ik wel genoten van het weer en het landschap maar van die baal achter mijn nek kreeg ik het aardig op mijn heupen, schouders en in mijn nek...vandaag ging het eindelijk een beetje naar wens. Er moest geklommen worden van 500m naar 730m, door een schitterend landschap, nog steeds prachtig groen, veel kleine beekje en afwateringen waar we regelmatig door moesten 'klunen'...hopende dat het niet te diep was, gelukkig viel het mee. De temperatuur begint zo langzamerhand te stijgen overdag, was het woensdag nog onder de 20, vandaag zaten we aan de 25, maar nog steeds heerlijk met een licht fris windje uit het zuiden. We hebben Andelusia verlaten en lopen nu in de provincia Extremadura. Morgen een flinke tocht van 25 km...het weer blijft mooi.

  • 15 April 2013 - 09:44

    Ria Stegge:

    Ben blij dat het nu allemaal wat makkelijker gaat. Succes vandaag. Ik denk aan je XXX

  • 15 April 2013 - 19:13

    Anke Van Heeckeren:

    He Kanjer!!!!!

    Dat flik je toch maar even.....

    Liefs van Anke XX

  • 15 April 2013 - 23:49

    Annemarie De Wit:

    Hi Jackyboy...

    Ik hoop dat je hebt genoten van de prachtige landschappen en panorama's in het wonder mooie Estremadura !! Maak maar mooie foto's ! Ik heb van een dagje sauna genoten vandaag
    met M. en ben net thuis.

    Kussieeeee... Annemarie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jack

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 122458

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 27 April 2017

Reis naar Thailand en Japan

09 April 2013 - 21 Mei 2013

Dinsdag 9 april 2013 naar Sevilla

Landen bezocht: