Zafra - Reisverslag uit Zafra, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu Zafra - Reisverslag uit Zafra, Spanje van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

Zafra

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

16 April 2013 | Spanje, Zafra

Dinsdag 16 april vroeg opgestaan, om de reis naar Los Santos de la Maimona te ondernemen. Onder weg 2 beken oversteken waarbij de schoenen en kousen moesten worden uitgetrokken en de de broekspijpen opgerold. Mijn wandelmaat vond een alternatieve route, die hebben we maar genomen. Helaas had hij zoveel last van zijn voeten, dat ik de rest van de reis alleen moest afwerken. In Zafra aangekomen keek ik zo m'n ogen uit van de schoonheid van de stad uit de 15e eeuw, dat ik besloot niet verder te gaan en deze eens goed te bekijken, schitterend. Het was inmiddels 31 graden en..de Spanjaarden genoten van hun siësta en ik...van hun stad. 's Avonds in m'n T-shirt op het terras heerlijk (een Entremeses de la Casa) gegeten uiteraard met een heerlijke fles Vino Tinto.

• 17 April 2013 - 01:19

Cornel :

Hey broer,

Van harte gefeliciteerd met je bijzondere verjaardag. Ver van huis en back to basic knap hoor. Veel succes met je wandelroute en ik hoop dat je veel genoegdoening krijgt met wat je nog voor ogen hebt. Hier is alles goed. Hou je taai. En zie je volgende maand.

Groet,
    Cornel / Helma/Kids/Kleinkids

• 17 April 2013 - 01:51

Annemarie De Wit:

Goedemorgen Jack... 17 April 2013

Hi Lieverd...Van Harte Gefeliciteerd met deze bijzonder mooie dag, een Mijlpaal in je leven!!!
    Maak er een spetterende wandeldag van die voor altijd op je netvlies blijft staan en geniet met volle teugen. Ik drink zometeen een wijntje op jou. Proost en Chapeau-bas !!!
    Gaat het weer wat beter met je wandelmaatje??
    Liefs en een knuffel

ANNEMARIE xxxx

• 17 April 2013 - 08:11

Frans Vermeulen:

Hoi Jack,

bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een prachtige dag van in deze schitterende omgeving. Succes!

Groet, Frans.

• 17 April 2013 - 08:28

Ed, José, Vincent:

Van Harte hard!!Loper Jack. Gefeliciteerd met je verjaardag. 2 broer(tjes) op 1 dag jarig. 1 van 50 en 1 van 60. Hoe krijgen jullie het uitgekiend. Jij lekker zonnetje op je dak (een warm zonnetje zag ik vanochtend en wij ook heerlijke genieten van mooi weer in ons kikkerlandje). Nog heel veel wandelplezier. Groetjes, José

• 17 April 2013 - 10:05

Erik Pufkus:

Jack ten eerste Proficiat met je 60e (!!) verjaardag, doe het vandaag maar rustig aan en geniet nog meer van het landschap en de mooie stadjes.
    Je kunt goed schrijven Jack..ik geniet van je korte verslagen.
    Hoe is het met je maat, ga je nu alleen verder ? Hoop het niet..
    Natuurlijk krijg je van Anoet ook een dikke kus !
    Lig je een beetje op schema ?
    Fijne wandeldag Jack, wij leven met je mee !!

• 17 April 2013 - 11:03

Ed. Bartholomeüs:

Hé Jacky,
    Gefeliciteerd jongen; ook al ben je er niet echt blij mee.
    Maar je moet maar zo denken; zo oud als je nu bent, zo oud voel je je niet.
    Ik zal een heerlijke fles voor jou bij ons moeder neerzetten en zelf, op- en voor jouw gezondheid, opdrinken.
    We lezen met veel plezier je reisverslag en hopen dat alles voorspoedig verloopt.
    Groetjes Eddy

• 17 April 2013 - 12:21

Sylvia:

Hai lieve Jack,

Van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag en wat bijzonder dat je je verjaardag op deze wijze 'viert'. Het zal altijd een gedenkwaardige dag blijven voor de rest van leven.

Overigens schrijf je ontzettend leuk en misschien moet je maar een boek gaan schrijven, je hebt echt schrijverstalent.

Lieve Jack, een paar dikke kussen van mij en een paar pootjes van de hondjes.

God zegene je en see you,
    liefs Sylvia

• 17 April 2013 - 12:42

Jos Kort:

Hoi Jack,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    In meerdere opzichten een 'kroon' in je leven!

Groeten,
    Jos

• 17 April 2013 - 12:52

Ria:

hoi Jacky,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een hele fijne dag hebt. Ik denk aan je.

Dikke knuffel, Ria

• 17 April 2013 - 14:22

Koos Kerkhof:

Hoi Jack, wel een bijzondere manier om de 6-kruisjes te vieren.
    Proficiat en ik hoop dat er nog vele mogen volgen samen met al je dierbaren.

Hopelijk gaat het met je wandelmaat al beter of blijft die toch wat achter ?

Morgen gaan wij weer sporten en zullen het dan ongetwijfeld over jou en de tocht hebben.

Veel plezier verder en tot ziens.

Koos.

• 17 April 2013 - 14:50

Ton Verhulst:

Jack,

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je vandaag een extra mooie dag toe, en dat de rest van de reis natuurlijk ook meer genieten dan zwoegen wordt!

Ton

• 17 April 2013 - 17:15

Anke Van Heeckeren:

Hi Lieverd,

Wat een prachtige foto's, jammer dat je wandelmaatje moest afhaken.
    maar dat komt toch weer goed!!!
    Je hebt mijn e-card ontvangen zag ik.
    Maak er nog een mooie verjaardag van.

Dikke Knuffelll,

Anke.

• 17 April 2013 - 20:11

Moeder :

Hallo Lieverd,

Proficiat en een dikke knuffel van je moeder

• 17 April 2013 - 20:26

Gina En Eric:

Hoi Jacky van harte gefeliciteerd met je ... verjaardag. Hoop dat je een gezellige avond hebt.
    Dikke kus van je zusje

• 17 April 2013 - 20:46

Hans De Vries:

Hallo Jack,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zal er een borreltje opnemen vanavond.
    Geniet van het wandelen (en stuur eventueel dingen naar huis uit je ruchtzak welke je niet echt nodig blijkt te hebben; wat je niet meeneemt is meegenomen!).

Buen Camino.

• 17 April 2013 - 21:24

Ine Van Gerwen:

Hoi Jack,
    Ook namens Thirsa en Eva: onze hartelijke gelukwensen met je verjaardag!
    Groet, Ine

• 18 April 2013 - 08:32

Diny En Jan :

Ha Jack,alsnog proficiat met je verjaardag !
    Wel een dag te laat,maar toch goed bedoeld. 60 jaar en zo fit als n hoentje!
    Heel speciaal om zo je verjaardag te vieren.
    Geniet van de zon , en de mooie omgeving .
    Gr Jan en Diny x