24 april Casar de Cáseres naar Tajo 22,5 totaal 33 - Reisverslag uit Tajo, Indonesië van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu 24 april Casar de Cáseres naar Tajo 22,5 totaal 33 - Reisverslag uit Tajo, Indonesië van Jack Bartholomeüs - WaarBenJij.nu

24 april Casar de Cáseres naar Tajo 22,5 totaal 33

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

25 April 2013 | Indonesië, Tajo

Hoe was het mogelijk...In een Spaans restaurantje gewaar worden van Bayern, dat Barcelona een pak slaag geeft...daarna...naar de 'houtzagerij'...wat een bomen zijn er omgezaagd...heb stiekem meegeholpen...hoorde ik vandaag...
Vanochtend laat vertrokken, we hadden de Albergue al gereserveerd, dus hadden we geen haast. Weer een heel ander landschap, het leek wel of we op de maan liepen, veel rotsblokken, verre gezichten, maar wel mooi glooiend en groen ofwel bloeiend veldspul...echt geweldig. De rotsblokken leveren vaak mooie 'verbeeldingen' op.
Het weer was weer voor de 15e dag 'tadeloos', ik smeer me te pletter... Na deze prachtige wandeling zijn we aangekomen op een Albergue bij een schitterend stuwmeer aan de Taag (Tajo). De Albergue is vrij nieuw en luxe...en...een schitterend uitzicht op het stuwmeer. Eerst genieten van een Café con L'Eche..de wijn komt later wel...

• 25 April 2013 - 21:47

Erik Pufkus:

Hoi Jack, ik blijf genieten van jouw reisverslagen, hoop dat je als we terug zijn uit Turkije 5 juli een keertje - uiteraard met je Pad - langs komt om hier uitgebreid over te praten.
    Blijf ondertussen genieten jong...kus van Anoet !!

• 26 April 2013 - 13:47

Annemarie De Wit:

Hi Jackyboy...

Quétal ? Hier alles goed , behalve het weer is omgeslagen in koud en regen. Alweer !!
    Het wordt een koud week-end!
    En volgens de radar bij jou ook, dus hoop dat je, je regenjasje en trui bij de hand hebt.
    Maar soms kan het in de bergen meevallen maar kan het ook -4 worden dit week-end!
    Zorg maar dat je op tijd binnen bent, of "anders"... zorg en pas goed op jezelf!!!

Kissssssssss ANNEMARIE xxx

• 26 April 2013 - 13:52

Annemarie De Wit.:

En euh... je vlaggetje staat nu op 2400m. hoogte in Tajo de Dolores,Mexico ?!

• 26 April 2013 - 19:49

Ton Verhulst:

Elke dag (nou ja, twee dagen) lees ik weer je verhalen.
    Heel herkenbaar, het weer, de rust, de mensen, de vino, eigenlijk ben je gewoon mijn vakantie aan het doen. Maar met een verschil, ik kom elke dag weer terug op de camping, en jij bent onderweg. hou je doel in het oog, Jack, ben benieuwd of ik je straks tijdens de lunchwandelingen nog bij kan houden. ;-)

grtn, Ton